Post by subtgevenlinkno on Feb 9, 2022 20:59:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tomb of the Mask ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tomb of the Mask IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Tomb of the Mask 2022 version ▞▞▞
Det er et veldig morsomt spill, og det er synd at noen ganger den dumme, blodige uenigheten som vises nederst på skjermen, jeg ville ikke bry meg om det, men det gjør at spillet ikke fungerer, jeg må sveipe rundt 50 ganger bare for å bevege meg en gang med tillegget på skjermen
Det er et avslappende spill, men det føles som om utviklerne bryr seg mer om pengene enn det faktiske spillet, enten betaler du for premium eller får en annonse hvert trinn
Jeg elsker dette spillet, men jeg har spilt bedre spill. Absolutt anbefalt!
Annonser overalt og hver gang
Jeg liker spillet, men annonsene og energisystemet er irriterende og 8 dollar per uke for premium er litt mye.
Addsa er helt sykt irriterende så stoppet med å spille det på grunn av det
Tomb of the Mask Ação lzun
Det er veldig morsomt og flott for å drepe tid, men det er en feil som gjør det umulig å bevege seg, noe som vanligvis bare vil være en liten irritasjon, men hvis du prøver å flytte, vil du sannsynligvis bruke et skjold ved et uhell, og den eneste måten å fikse det på er å gå ut av spillet som mister utholdenheten + alle skjoldene du brukte tidligere, hvis du er tom for utholdenhet kan du gå til arkaden og bruke opp alle skjoldene du kjøpte for ett veldig hardt nivå i 3 løp, ville være 5 stjerner hvis ikke for feilen
Fantastisk spill og morsomt å spille også. Lett å lære, selv om fargene er intense og det er blinkende lys... Bare advarer deg hvis du er følsom for den slags ting. Piggene er imidlertid vanskelige og det er vanskelig å få stjerner, for ikke å snakke om energisystemet. Men bortsett fra det er det suuuuuper moro og følsomheten er 101%! Takk for et flott spill
Ja, spillet har litt mye reklame/ads. Skru på flymodus eller skru av WiFi og Mobildata. Da får du ingen reklamer.
Jeg liker spillet, men jeg hater reklamene
veldig bra spill. Hilsen Andrea Trulsen texmon
Dette spillet er forferdelig, vil bare ha penger, jeg hadde en ok opplevelse, men alt de ga meg var annonser i retur, som de fleste mobilspill, er det annonsebaserte elementer du kan få ved å se en annonse, men dette spillet tvang deg nesten til å se dem. Selv om du er på en meny, og det er en og du klikker på "neste nivå", får du se en annonse uten å få noe tilbake. For ikke å snakke om hvor kjedelig og delt spillet er. Det er enten for lett eller for vanskelig, men for å være ærlig, det er den eneste GODE delen med det! Ikke foreslå
... including actions to impose a mask mandate on federal property and ... 2:25 p.m. ET: Biden and Harris visit the Tomb of the Unknown
Spillet er låst bak en betalingsmur. Tap 5 ganger og du blir straffet med en betalingsmur for å kunne fortsette....ta ut all moroa...(Anbefales ikke)
Jeg liker spillet mye, men for mange annonser og turtioul var det vondt å gjøre
Jeg elsker alt ved dette spillet, men når du ber om 8,64$ ukentlig for å bli kvitt annonser, få noen forskjellige skinn og litt gull, er det verdt det? Misforstå meg rett, det er definitivt et flott spill, men en ukentlig betaling for å bli kvitt annonser er litt av en svindel for et mobilspill. Nå hvis det var noe rimelig som 2,99 for ingen annonser, et skinn og litt gull, ville det vært flott. Foruten de idiotiske betalingene for å bli kvitt annonser, har dette spillet et flott konsept. Det krever mye hjernearbeid og gjør at du tilpasser deg det du står overfor.
Tomb of the Mask Ação lzun
Sååå fint, men å gjenopplive deg selv koster mye penger. Det beste spillet noensinne ville heller dette spillet enn Tiktok
Etter et visst nivå blir det så vanskelig
Bedre spill enn noe annet spill jeg lastet ned før. Veldig bra bakgrunnsmusikk. Jeg har ikke noe imot å se reklame for skjoldet. Spillet er spennende.
Du kan spille dette spillet offline, noe som betyr at jeg kan nyte TOMB OF THE MASK til enhver tid. Det er også det PERFEKT spillet å spille, og jeg elsker det. Jeg er en sta person så du kan ikke ombestemme meg
Tomb of the Mask Akcja nfm
Hadde vært et flott spill uten de tvungne reklamene. Jeg forstår å se annonser for ekstra mynter og bonuser, men å tvinge deg til å se en annonse etter hvert nivå er rett og slett ekkelt.
Dette spillet er så morsomt😘 å spille, men annonser fortsetter å komme som er så irriterende ☹️så hvis du (selskapet) kan endre dette problemet så er dette det beste spillet i verden 😍😍😍😍😍
Spillet er morsomt og de tøffe nivåene gjør det interessant og engasjerende, men annonsene fikk meg til å ta av stjerner, ved hver sjanse de har annonser eller en sjanse til å se og annonsere, og den eneste måten å bli kvitt dem på er å kjøpe fra dem.
Jeg liker denne apen for det er et kult og spille
Tomb of the Mask - Last ned gratis for Android - Veadug
JEG ELSKER DETTE SPILLET Jeg vet at det er for mange annonser og alt det der, men jeg elsker dette spillet !!!!!
Elendig
Når jeg kjeder meg eller jeg ikke har noe å gjøre, kan du alltid stole på at dette spillet vil oppta meg
Hva er det med annonsene
Bra spill! Vanskelig nok til å være interessant og morsom, men ikke nok til å være latterlig. Responsen er stor. Lav nøkkel og enkel atmosfære.
Jeg prøvde å fullføre nivå 3 fire ganger, men hver gang jeg traff målet dukket annonsen opp med en gang, men så ville appen feile etter at annonsen var ferdig og den ble sittende fast på skjermen der karakteren hadde forsvunnet, men det var så på labyrinten og det var bokstavelig talt ingenting jeg kunne gjøre enn å avslutte spillet og starte på nytt, men det samme skjedde
Gøy
Fantastisk spill!!! Fortsett med det, gleder meg til å spille oppdateringer er nye spill hvis de kommer ut.
Spillet er litt vanedannende, MEN det er noen nedturer. Jeg ville prøve å sveipe karakteren min en bestemt retning, men den ender opp med å ikke bevege seg i det hele tatt, noe som fører til at jeg taper spillet gjentatte ganger. Deretter ga det meg muligheten til å se en annonse for en dobbel belønning, men jeg klikket på X. Men jeg har fortsatt en annonse? Og det var 30 sekunder, som ikke kunne hoppes over
"The Tomb" is a short story by H. P. Lovecraft written in June 1917 and first published in the March 1922 issue of The Vagrant.
Spillene er ok, men spillet har alt for mange annonser. En annonse etter stort sett hvert nivå og stort sett hvert grensesnitt som involverer et opplegg for å få deg til å spille en annonse
Konstante annonser og noen ganger uten grunn. Det gir deg muligheten til å se en annonse for å "fortsette", som du kan avslå og starte på nytt i stedet. Alternativet omstart fremtvinger OGSÅ en annonse. Hvorfor skulle du uansett se en annonse hvis du velger alternativet IKKE å gjøre det. Jeg skal fortelle deg hvorfor, det er slik at du kjøper alternativet "Ingen annonser for £6,99" uten å merke at det er PER UKE. Det er £365 i året bare for å spille dette lille mobilspillet uten konstante annonser. Motbydelig.
annonsene er det eneste som hindrer meg i å gi 5 stjerner
The Mask of Fu-Manchu | Pocket | Norli.no
Hero Factory - Idle tycoon Simulation tclb
Morsomt spill, men når du får det hemmelige nivået i arkaden når du blir jaget av baller, hvis du bruker et tillegg eller mynter, gyter det deg rett på det, og du dør med å kaste bort mynter eller tiden din
Ja, det er mange annonser, men du kan kjøpe tilleggsblokkeringen for 0,99, annet enn at dette er et vanedannende spill med mange utfordrende nivåer. Beste online-spill
Riktig bra spill altså
Det ville ikke fungere etter at jeg fikk en belønning, appen er morsom, men jeg hadde dette problemet med min forrige telefon. Ikke veldig fornøyd
Jeg er forelsket gutter... Dette spillet er akkurat som en drøm gikk i oppfyllelse. Dens grafikk er kodet så godt at den aldri henger etter. Jeg vil utvilsomt anbefale det🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩